-2011 ... 2012-

Snart är 2011 över. Vi får välkomna det nya året med öppen famn. Som jag nämnde i ett inlägg tidigare så hann man göra massor det här året.

Jag hann dö, jag fick nya (baby) kusiner, jag åkte runt (A LOT), vart platinablond i håret (brukar vanligtvis ha brunt/mörkbrunt nästintill svart), köpte drygt 50 nya par skor haha.. Har träffat massa sköna människor har även rensat en hel del ogräs som tagit all min energi .. Fått nya kollegor. Man har fyllt år.. och så såg man den nya Twilight filmen. Ända filmen jag längtad efter utav alla andra Twilight filmerna.. Värt att nämnas :P

(Det där med att dö, japp det stämmer. Jag opererades i somras och jag fick fel dos av morfin, mitt hjärta stannade i ett par sekunder, men dom fick igång den. Sjukt läskigt va det. Jag får aldrig bort det från mitt huvud..Svårt att beskriva.. :S Men heeey im alive now :D)

Platser jag har varit på 2011:

Åkte runt om i södra Sverige
Danmark
Tyskland
Tjeckien
Österrike
Slovakien
Ungern
Serbien
Montan
Italien

och Montan igen :D

Nästa år blire förhoppningsvis en resa till USA...Måste måste MÅSTE åka dit!!

Såhär blond va man.. Haha jag kände inte igen mig i spegeln. Va så ett ganska kort tag, sen färgade jag det lite mörkare. Va inte van alls.. haha men snyggt vare :D



Jag har säkert missar massor (det har gått ett år), men jag kmr nog på det sen.. Like always :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0