Hej då Sverige...för i år!

Det är näst sista dagen för mig här i Sverige för det här året, but i will be back next year ;) Jag kommer tillbringa den svenska julen samt nyåret i Montan dessutom kommer jag även vara där för deras jul och nyår. Vi ortodoxer går nämligen efter det gamla testamentet..Ska bli kul att äntligen fira vår jul/nyår där nere efter 22 år. Sjukt spännande.

Jag har jobbat dessa dagar, och sprungit runt som en galning och köpt massa fina julklappar till allihopa. Jag tror nog att min kusse kommer bli mest gladast. Har köpt några klackar som hon kmr döööö för! ;)

Jag har inte hunnit packa ner allt ännu för jag måste tvätta massa kläder imorgon efter jobbet, sen ska jag springa och köpa mammas julklapp. Den får jag INTE missa. Hon brukar få exklusiva presenter varje år, för man har bara EN MAMMA, men de här året va man lite fattigare för man skulle köpa presenter för fler än 10 pers, vilket man inte brukar göra vanligtvis haha.. Ibland har man tur att ens hela släkt bor i ett annat land , annars hade man fått köpa julklappar för 300 pers hahaha.. Snacka om att plånboken skulle vara tomt..

Tänkte ta och lägga mig nu...Ha en trevlig jul allihopa och ett gott nytt år!! Puss och kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0