Måndag morgon!

God morgon alla sömntutor!

 

Jag önska att jag hade äntat på ringklockan imorse, den har fortfarande inte ringt. Jag börjar nämligen lite senare idag. Har suttit och kollat klart på One Day. Otroligt fin berättelse, man väntade bara på slutet för jag visste att ngt sånt skulle hända... =( Sorligt men men.. Ni som inte sett den ta och gör det =)

 

 

Magen mår lika krassligt idag som igår. Jag va och fika med Rickisen, åt en smarrig chokladtårta (det va iaf vad jag trodde) men shit va ont i magen jag fick senare under dagen. Tror nog att jag blivit magsjuk lr ngt. Usch fy!

 

Vi hann gå förbi NK skyltningen samt julmarknaden innan man vart dålig. Otrolig fin skyltning NK hade även i år.

Har ni sett den? Den ena tomten som cyklar ser nästan realistisk ut.

 

Nä nu ska jag ta och fixa mig, rulla mot stan och köpa lite saker, sen blire väl jobb fram till halv 8.

 

Ha en fortsatt trevlig dag på er =)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0