Mys-lördag!

Jag sov inatt hos min mamma. Mina kära grannar har fest 24/7 och jag kände att jag behövde sova ut. Vaknade ganska sent idag, kl 12 :S shit, snacka om att jag sovit länge hehe.. Drog hem, stor städade och lagade mat för min humla skulle komma förbi. Drog förbi ICA och köpte massa gott också.
Vi satt och chilla och såg på Textuality. Det är faktist andra gången jag ser den. Den är bra tycker jag. Påminner verkligen om verkligheten.. dessutom är hunken från Sex and the city med i den *mummms*.. Ni vet nog alla vem jag snackar om när jag säger J. Smith Jerrod dock hette han Bresin Kennedy i den här filmen... Ja, han har blivit äldre, men han är fortfarande lika snygg ;) Nu ska jag ta och lägga mig. God natt sötisar. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0