Alla <3 dag!

Vaknade fem imorse, drog till jobbet. Allt gick snabbt och smidigt. Precis när jag skulle dra så började allt strula, kaos! Va fast på jobbet i 1½ timme mer =( aja.. plustid!

Efter jobbet drog jag en snabbis till Liljeholmen, fixade en grej sen precis när jag skulle stiga på bussen så råkade en barnvagn fastna i dörren så jag kunde inte stiga på och gubbjäveln åkte utan mig :( Fick vänta i 17 min på nästa buss.. När jag äntligen kom till Östberga var det dags för bullar. Guud va jag svulla.. Fick världens magont av all socker :S Inte nog med att jag hade magont, jag fick ej vila, flickorna ville leka. Jag tycker om att leka spec med dom men inte när jag har världens magont, då vill jag bara begravas.. Och min mage har strulat i ett par dagar nu. Måste sluta stressa!!!!!!!!!!!! :(

Min alla <3 dag va iaf rolig fick va med mina små köttbullar <3

När jag äntligen kom hem såg jag att jag hade fått brev från sjukhuset. Dom hade sagt att jag skulle operera mina halsmandlar i vår, men konstigt nog fick jag en tid som är rätt så snart.. Hmmm undrar hur det ska gå till då mina bihålor inte läkt än =/ Ajaa, får ringa dom i veckan och checka.. Nu är det dags för film.. Ska fortsätta kolla på From Paris With Love sen ska jag sova så - Sov gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0