Den oändliga vintern!

Kan snön försvinna? Den oändliga vintern vägrar gå sin väg. Det känns som om den har varit här i evigheter. Jag vill ha vår och sommar! :( Vill ta av mig den tjocka vinterjackan och gå näck :P Jag orkar inte mer! Vi mår fan inte bra av denna kylan så snälla vädergudarna gör så åtminstonne snön smälter! OCH DET SNARAST, TACK!

Jag sov knappt något inatt, rullade runt i sängen, stressar som vanligt, försöker slappna av och hamna i dvala men det är så svårt. Vaknade ett par timmar senare, kollade klart på Life as we know it - superbra! Den fick mig verkligen att inse att man inte ska ta människor för givet speciellt inte dom som står en nära. För när man minst anar det kan dom bara försvinna.

Drog till läkaren ännu en dag. Det gick relativt bra, därrefter drog jag till jobbet. Det va fullt där, inga lediga kassor så jag och min kära kollega M. drog och handla frukt, nötter samt fredagsfika. Efter mitt arbetspass mötte jag upp Sandra. Vi gick runt och leta efter en topp jag velat ha nu i en vecka. Kan dock inte hitta min storlek nånstans :( Får be mamma åka med mig imorgon till Nacka och leta. Man hittar alltid saker när man åker utanför stan. LOVE IT! Det är bara besvärligt att åka dit...

Efter vår shoppning runda drog vi och käka.. Här ser vi Sandra kämpa sig upp mot toppen för att nå restaurangen.




Kallt som fan vare så det va skönt att gå in nånstans där det va varmt och skönt.
Godaste rödcurryn evaaaah!



Denna mat fick oss verkligen att svettas och snora haha.. Efter att vi värmt oss tillräckligt mycket och mättat våra magar vare dags att åka hem. Drog förbi morsan en snabbis men min lillebrorsa har nån virus *stackarn* så sprang därifrån snabbt som fan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0