Dumma virus!

Neeeeeeeeeeeej!! Jag hatar att vara sjuk, men jag är typ oftare sjuk än frisk nuförtiden :S Jag har fått nån j*vla virus i kroppen, darför har jag vart helt svag, inte haft ork att göra ngt, vart yr, haft låg blodtryck , ja u name it.. och inte nog med det, mina bihålor gör fortfarande ont, PLUS att jag har fått halsfluss :( Det är inte lätt att vara jag just nu!! Fick penicillin IGEN som jag ska ta i tio dagar! Jag känner att jag kommer snart bli imun mot det så ofta som jag äter det =/ kaos!! Jaa om ett halvår så ska jag operera bort mina halsmandlar, jag hoppas att man blir friskare =))))) Hoppas kan man juh alltid!

Hoppas ni har haft en trevlig helg, gjort massa skoj fast vi haft piss väder. Själv har jag bara tagit det lugnt med en kompis. Nu ska jag ta och fixa ngt att äta innan jag tar min medicin så jag inte mår illa.. *buhu* Byebyee ppl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0