EL to da Lääääääy!

Om två dagar åker min älsk tillbaka till L.A :( ! Jag vill inteee.. *buuhuu** can i come with u?? Kommer inte ses på 4 månader.. life if ruff! Kommer va så tråkigt i Sverige utan min bulle, men vi har haft det kul medans Dz har varit här. Jag hoppas vi kan ses imon en stund.. men men.. Det är bara att hålla ut.

Ikväll va vi ute på en liten avskeds"party" Jag är sjuk, verkligen inte på festhumör lr ngt, mår inte alls bra, jag va illa tvungen att vara där för min ljubavka! Det va rätt så kul men jag satt ba där och deppa somsagt så ah.. Dessutom hade jag inte ätit sens jag åt hos mamma så va heeeelt döende, svälte ihjäl.. Jag blir på fett dåligt humör när jag inte får mat.. GRRRRRRRRRR! Sprang till grekiska matstället i Medis. Köpte med mig hem bifteki och souvlaki *bästa* Jag gama sönder biftekin på engång, souvlakin har jag fortf kvar.. Måstee äta, inte hungrig längre :( Hmm!! Spara tills imon kanske? Haha kaos jag är.. Nää nu ska jag sova..Lr försöka sova.. Godnatt..

Ps. Vill bara säga en sak till min andra s.k vän. Skiter i om du läser detta eller ej. Det du har gjort är fruktansvärt. Jag kommer aldrig förlåta dig för det du gjorde. Din äckliga skit!! Hoppas gud straffar dig! TWIII!! Vill aldrig mer se ditt fula ansikte. Ring mig aldrig mer, hör aldrig av dig till mig på nått sätt. RADERA MITT NR! Och försvinn ur mitt liv din jävla mytoman. ds..

Sov gott folk haha :D Ursäkta för mina utbrott jag är bara arg på idiot människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0