God morgon!

God morgon, god morgon, god morgon! Jaa!?? För mig är det nämligen god morgon då jag vaknade för en stund sen. Sitter och snorar ihjäl :( Kan man inte bli frisk nångång , ooo!! Vill ut, ta frisk luft! Jag orkar inte vara hemma längre! Det är så tråkigt!! Dessutom känner jag mig som värsta zombiee. Vaknade tolv imorse, tog min medicin, sen somnade jag om. Tänkte "vila" mina ögon en stund, det blev två timmar. Tur att jag gick upp annars hade jag väl fortfarande sovit. Mamma har gjort massa mat, vill diiit men ooooooooooh jag orkar inte :( Mitt ben gör ont. Stukade den häromdagen så den är fortf svullen.

Jag va övertrött inatt så jag kunde inte somna, fortsatte kolla på en film ja började kolla igår under dagen..


The Fighter, som är baserad på en sann historia. Vad är det med mig och sånna filmer :/ Jag råkar alltid kolla på dom. Böcker likaså. Läser alla böcker som är verklighetsbaserade. Jag gillar när det bygger på en verklig händelse, då vet man att det inte är fiktion lr ngt. Filmen va nice, två riktigt grymma skådisar. Man blir aldrig besviken när det är Christian Bale och Mark Wahlberg i huvudrollerna. SE DEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0