Helg!

Guud va skönt det va att sova ut idag och slippa vakna fem på morgonen. Jag har inte hunnit göra ngt under veckan förrutom att jobba och ta det lungt med ett par vänner. Va hos miss A häromdagen, hon hade bakat värsta goda kladdkakan, gamade ihjäl mig hehe.. Jag ville baka själv en kladdkaka igår men det vart några andra bakelser som jag experimenterat fram lite =) Asgoda!! Hade filmkväll med Sandroosh igår. Vi kollade på Piranha (såg äntligen klart den) Konstig film haha såg även en dansfilm men kommer inte ihåg vad den hette. Sen svulla vi ihjäl oss med tacos och bakelse. Jag vägde mig imorse, och som jag misstänkte haha har lagt på mig ett kilo :(



Här är bakelse jag fixa =) Tog inte alls lång tid...
Köpte färdig kladdkaka men den hann vi inte äta upp så får döda biten nu istället :D



Mitt livs stora kärlek <3

Ikväll blire bara chill med lilla K. Får se vad vi hittar på ;)


Kommentarer
Postat av: Lilla K

Vi hade kul iaf... :D /Lilla K <3

2011-02-15 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0