Home sweet home!

Jag är så trött! Vill bara krypa ner i min gigantiska säng så den får krama om så jag somnar skönt.

Har vart vaken sen halv åtta imorse. Vart och jobbat, slutade fem. Gick runt lite i stan i väntan på tjejorna. Sen drog vi och fika. Kom hem för en timme sen. Vart en lång fika men kul vare då jag inte sett mina gamla arbetskollegor på ett bra tag. Tack för en mysig idag girl!

Nu är man ledig i två dagar.. eller "ledig" och "ledig". Jag har massor att göra. I tre dagar i streck ska jag till olika doktorer och göra olika undersökningar samt några andra nästa veckan och veckan därpå :( Usch det blir för mycket, menmen.. Vill man må bra så måste man väl gå till dessa hmm no-clue-what-you-have människor. Ibland undrar jag ifall inte dessa "läkare" köpt sina betyg på nätet lr nått haha.. Kaos!

Jag ska ta och duscha nu sen ska jag kolla på nån skön rulle. Tror det blir Burlesque med Christina A. =) Hoppas den är bra. Jag är inte så mycket för musikaler (Grease och Mamma mia = undantag) vi får se.



Hoppas doktorn är snäll mot mig nu! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0