Min nya bästa vän - för stunden!

Haha jaa, jag har en ny bästa vän för stunden.. AKA MR. BIG SYRING! For shizzel my dizzel om inte det är den gigantiska sprutan jag sett så vet jag inte vad. =/ Jag använder den för att rensa mina bihålor och fyfan va jobbigt det är.. Såhär ser min bästa vän ut!! (se bilden nedan) Jag fyller den med koksalt vatten och stoppar upp den i näsan och börjar spruta in .. Thiis is nooooot funny - kids dont do it!! Haha!!



Palla med sånna konstigheter men vad ska man göra när man måste rensa såret djupt inne i skallen!?

Jag är så himla trött just nu efter att ha rensat allt, vill sova men jag orkar inte, ska ta och kolla lite på serie. Vaknade fett sent idag, har kännt mig medvetslös hela dagen - som vanligt!! Jennie kom förbi en stund! Alltid lika trevligt med lite sällskap. Har vart ensam fett länge nu :( Känner mig bortglömmmmd! Jaaa du där.. Mmm du kan juh faktist ringa!!!!!!!!!! B*TCH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

call me

2011-02-05 @ 00:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0