Sanctum 3D!

Ikväll var jag med Sandrosh och hennes kollegor på bio. Såg Sanctum fast jag inte ville se den. Filmen i sig var väldigt bra gjord men det var inte riktigt något som föll mig i smak. Jag somnade på bio. Visste att den va dålig men aja.. Vi borde faktist gått och kollat på Min låtsasfru. Den hade garanterat vart bättre.


Ni som gillar lite halvtaskiga filmer borde ta och se denna. Förresten han som gjort denna film har även gjort Avatar (som jag somna till) och Titanic. Grymma effekter somsagt men NEJNEJNEJ!

Jag har även hunnit jobba idag och shoppa. Köpte ett par nya beiga jeans och ny svart topp. Beige och brunt kommer va INNE denna sommar. Även alla dessa nyonfärger så spring ut och handla innan dessa plagg tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0