Söndag!

Är det ngn mer än jag som tycker om söndagar? Enda dagen på hela veckan då man kan slappa HELT! Dessvärre slappade jag inte idag, men jag tycker fortfarande om söndagarna.

Vaknade nio imorse, drog till jobbet. Jobbade till sex. Sedan mötte jag upp Sandrosh. Vi drog på bio och såg Gullivers resor. Riktigt bra film, gud va vi garva, och dom där 3D glajjorna är heelt galna. Gud va stora dom är?? Tog barn glasögonen men dom va fett små!!! Anyways... Vi va galet sugna å thai mat så vi drog till världens godaste thai mat ställe. BEE'S FAST FOOD! Men dom hade stängt så vi drog till Kungshallarna och gamade på Cajun.. Asgott vare!!!

Jag orkar inte lägga upp några bilder, är för trött för sånt just nu, men kanske nån annan dag. =) Har även shoppat två par nya skor, två par nya leggings, två nya t-shirts och lite tränings grejjor. Nice!

Nu ska jag ta och sova..God Natt! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0