Gott nytt år..

Ja, det är sant. Idag är det nämligen de ortodoxa nyåret så GOTT NYTT ÅR alla mina kära vänner!

Helgen närmar sig för vissa dock inte för mig då jag jobbar imorgon. Det blir mitt 6te dag på raken, vanligtvis orkar man bara jobba tre dagar sen börjar det sväva massa siffrar i skallen. Jag orkar verkligen inte, vill vara ledig, är helt slut...Har inga krafter kvar.. Får man kanske önska sig en sista önskan av tomten?? Ja, då skulle det vara en påse med energi.

Idag har jag jobbat, varit hos läkare, ätit nyårsmat med mamma och brorsan sen så va jag på bikram yoga med miss A. Hälsade på en gammal kollega en snabbis. Va så kul att se henne - saknar dig Puffi. Nu är jag hemma, tänkte ta och kolla på nån skön film innan jag somnar, vet dock inte vilken.

Imorgon väntar en lång dag framför mig. Jag ska upp tidigt och jobba, sen kommer miss Z hem till mig. Vi tänkte ha en mysig tjej-lördag och på söndag blir det förhoppningsvis SOVMORGON! Guuud va jag längtar!! Sen blir det jobb igen =)))

Min operation närmar sig, jag är galet nervööööös.. Kan typ inte sova om nätterna :( Ohh!! Hoppas jag kan somna gott ikväll iaf då jag är känner mig medvetslös *asg* God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0