Medvetslös

Vaknade fem imorse. Tänkte ta och lägga mig strax, jag känner mig eller nej jag ÄR medvetslös. Guuuuuuud va trött jag är. Efter jobbet drog jag till söder och mötte upp A. Vi kollade runt lite i väntan på vår träningspass - bikram yoga. Jag ville bara dö redan efter halva passet. Det va så !"#¤% varmt där inne, satans man kunde inte andas. Jag trodde att jag skulle må bättre utav det, men jag känner mig riktigt yr. Mina bihålor stog inte ut med värmen så nu e man riktigt död. Kul var det dock men usch så svårt. Man kommer nog in i det såsmåningom. Efteråt drog vi och käka, shit va hungriga vi var. Jag glömde bort att tugga maten *haha* Nä nu ska jag ta och krypa ner i min varma säng och sova ut (förhoppningsvis). Imorgon blir de ännu en tidig morgon..

Namaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0