New Stuff..

Jag hann med lite shopping också :)
Aldrig vart med om en sånn kort shopping runda (30min) men jag hann köpa ganska mycket för den tiden.
Har dock inte alla plagg här då resten är hos morsan men här är iaf några saker jag köpte.


Ett par svarta stuprörs jeans som dock inte synd så bra på fotot =/ (märkte det nyss, orkar inte ta om bilden)
Nytt linne - Rihanna - I just love it! Speciellt detaljerna runt ögat. Nytt skal - chockrosa <3

Nya skor = ETT MÅSTE!



Köpte även en brun stor kofta, en svart skjorta, lila skjorta, byxdress, jeans och lite annat..
Plus mina efterlängtade coverse! ÄNTLIGEN hittade jag dom!



Det kanske inte syns på fotot men dom är CHOCKROSA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0