Semester!

Jag har antligen kommit till Monte.. Det kandes som om det tog hundra ar men det gick fort. Vi bilade ner genom Europa lite snabbt, stotte po banditer som forsokte rona oss men vi kom undan som tur e. Vilka idioter d finns.. Javla Slovakien! :@

Sitter hos mina kusiner nu, saknar svensk tangentbord..for ta o fixa det non annangong om jag inte glommer..Har tagit massor av bilder men det kmr sen..Traffat massa kusiner po so kort tid. Skont nar alla bor grannar haha! :) Imorgon ska jag traffa min mamma och min lillebrorsa som landade for tvo timmar sen. Dom drog till min galna farmor. Jag pallade inte vara dar mer an nogra timmar haha.. Sjukt jobbigt det ar med gamlingar som klagar.

Jag har inte hunnit gora mkt mer men imorgon so ska det fixas och trixas.. Nu ska jag ta och lasa klart Sho Bre sen sova, so God Natt Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0