Tandvärk :(

Min fyllning har ramlat ur :( Det gör så ont, jag har världens tandläkarskräck så det inte är sant. Jag tänkte fixa mina tänder när jag va nere i mitt hemland. Det kostar bara 30 euro att rotfylla alla kanaler och ännu billigare att laga en tand, men jag sköt alltid upp det och tillslut gick jag aldrig. Nu lär jag betala flera tusen för o fixa denna jävel. Varför ska vi ha tänder!? :(((((((((((((( Och varför ska dom göra så jävla ont.. UFFT! Blir fett arg. Jag sköter mina tänder men jag småäter hela tiden, mestadels godis, vilket inte är bra och nu får man lida... haha katastrof!! Nån som har en bra tandläkare som ni kan rekommendera för fegisar som mig?? :D Vore toppen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0