All day in town!

Linda ringde och väkte mig runt halv tolv imorse. Ända dagen jag sov länge så blev man väckt hihi.. Åkte till stan och mötte upp henne och Cherry-pie! Satte oss o fika på Kapris. Jag åt deras goda pasta till frukost/lunch. Det va sjukt kul att träffa tjejorna. Har inte sett dom på evigheter känns det som. Lite update träff! :D


Sjukt gott.. Sen va vi på jakt efter vykort till min kära R.. Lite småjobbigt att gå runt i stan en hel dag i klack.



Gick förbi jobbet och hälsa på alla sen mötte jag upp C & C.
Vi drog och öla i Kungsan. Eller dom ölade jag höll mig till äppel MER och glass! :))
Såg massa man kände där, kul! Dock orkade man inte hälsa på alla *haha sörri*

Har precis ätit en sen middag! Försöker banta haha men det går inge bra med tanke på vad jag ska äta nu.



I väntan på The real Desperate H. Nu blir det mys!


Mumma!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Han längst till vänster! :)

2011-06-06 @ 22:49:07
URL: http://byninis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0