Bokashakalakaa!

Idag fixade jag massa konstiga ärende bl.a innan jobbet, på jobbet och efter jobbet.. Letade efter satans stripp-skor till min kusin. Fråga inte varför hon vill ha sånna horskor som jag kallar dom, men ah, enligt henne är det väl mode haha!! Rolig brud..

Jag va tvungen att frysa mitt gymkort också, tills jag kommer tbx. :( Jag som ville träna i helgen, men jag måste vila och vilaaaa ännu mera..

Mötte upp Dz en snabbis.. Jag som trodde att vi skulle fika, hepp hehe. vart andra grejjer istället... Sen va jag tvungen att åka hem och fixa mig inför bowlingen, och nu är man äntligen hemma... Ska ta och duscha sen sova.. Jaa juste måste ta och ringa tjockisen också.. Och mamma..shit att det aldrig tar slut.. Nää god natt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0