Bowling..

Kom precis hem ifrån stan. Har vart och bowlat med tjejorna på Marion's. Jag kom på andra plats med ynkliga 142 poäng haha.. *sämst,skäms* Kristina fick hela 190 p. GRATTIS!! =) Shit om jag visste att hon va proffs då hade jag typ spelat död lr ngt haha.. Det va superkul. Jasin jobbade idag så han gjorde världens godaste oreon milkshakes. Dom knäcker Fridays milkshake så ni veta.. ;) Jag mötte Ille där också, shit jag hade inte sett han på flera hundra år. Alltid lika kul att se han , lr det är alltid lika roligt att träffa på människor man inte sett på evigheter, tycker inte ni det?? =) Här kommer några galna bilder från kvällens bowling..








Haha Sandra är så grym :P:P:P *retas*


Man kan också bowla såhär haha..


Mummmms!! Gottegris..

Striiiiiiiiiiiiiiiiike a pose! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0