Gårdagen..och idag..

Igår hade jag fullt upp. Jag va i källaren nästan hela dagen och sortera, sen så hade jag en kompis på besök. Tog det lungt bara, kollade på film. Sen kom min kusse och fixade mitt hår.. Mitt hår är nästan omöjlig att locka, konstigt  :S Sen åkte vi och mötte upp Amanda och hennes kompis Marie.. Drog mot stan - snabb donken besök - sen kom Carro haha :D OoOoOoh Carolajna!!

Hade inte sett henne på hundra år så det va kul att träffa henne :D Och hon hade inte sett Amanda heller så det va en liten reunion kan man nog säga. Vi hamnade på grekfest. Träffade några gamla vänner och bekanta som man inte heller hade sett på länge. Kul!! Men det va halvdött där så vi drog mot söder. Väl på söder träffa vi massa vi kände, lr jag iaf.. Sjukt kul men det vart lite kaos så vi drog hem.. Vi hade med oss en björn hit haha lr hade och hade, björnen följde med.. Läskigt fan, vi sov med ett öga öppet.. och i skift. Jag har typ men för livet nu :( !!!

Jaa det va allt om gårdagen...

Idag.. När jag och Manda äntligen hade vaknat ur koman så började jag fixa pannkakor. Hahaha det va de konstigaste pannkakor jag gjort. Morgontrött kanske , det kändes som om vi hade blivit överköra av en lastbil. Gud vet varför.. Kanske för vi sov med ett öga öppet lr ngt..

Min kusse kom förbi och färga mitt hår, jag hade gröna slingor i håret enligt en viss Mirey haha :P Nä men jag såg det själv, så jag va tvungen att fixa det.. Nu är håret lite mörkare :( Men det är nice. Jag är nöjd!! Lär nog bli solbränd sen ändå.

Jag packade hela dagen. Ville få det gjort. Då jag ska jobba varje dag så kommer jag inte att ha tid för packning senare.. Drog förbi morsan också, packade min andra resväska där. Har med mig en stor och en liten resväska. Måsteeeee!!! Tänkte lämna lite kläder därborta. Vilken tur att vi åker bil, då slipper man tänka på väskans vikt.

Kom nyss hem, har vart förbi tjockisen en snabbis. Vi satt och kolla på film. En halv för jag va tvungen att gå hem haha. Hans kompisar va där och världens sötaste vovve som btw hette exakt likadant som tjockisen själv hahaha... Anyways.. Dom hade fixat sjukt god fruktsallad..mmmmuummmms!! =) Fanns massor av choklad och sötsaker där. Är helt svullen nu..uhh! Beach 2011 = forget it!

Längtar till mitt hemland sjukt mycket. Längtar tills jag får träffa mina kusiner, men är småledsen för jag kommer lämna massa kära här.. Hoppas tiden flyger förbi!

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ÄR JAG SUR på en jävla babian ... o du vet varför!! Palla med det där!

Nu när jag skrivit världens längsta inlägg vill jag bara säga God Natt! Ska ta och duscha sen sova. Ska upp fem imorgon!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0