Gårdagens kalas!

Efter grillfesten drog jag och Markus vidare mot söder. Vi satte oss på OjOjOj. Sjukt mysigt place. Har bara gått förbi där ett flertal miljoner gånger men aldrig vart inne så vi bestämde oss för att ta en drink där. Dom hade sjukt goda Strawberry Daiquiris. Lite smådyrt för en isdrink men den va så otroligt god att det va värd pengarna.


Haha tjuvis!

Även M tyckte att den såg god ut.

Efter vår besök på OjOjOj drog vi vidare till Berns för att hälsa på vår gode vän Jimmy. Jag har inte sett han sens förra året då han drog till Thailand, men nu är han hemma så vi passade på att gå och "överraska" han :) Lr jag iaf, då han inte visste att jag skulle följa med. Kul att se han =) Även Boy George va på Berns, dock inte han vi trodde skulle va där utan nån Dj Set haha... Fan va man blev smålurad men men..


Jag och min tranbärsjuice haha vad skulle jag göra om den inte fanns? Mmm, med lite mynta i och lite så blir den extra god! :D


Nån var GALET trött igår. Somnade på dansgolvet! Hahaha...

En spontan och rolig heldag och kväll, med dom bästa. Kan det bli bättre!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0