God kväll!!

Vilken lång och härlig dag det har varit. Jag gillar när långa dagar blir härliga :D Jag vaknade halv tio. Satt och fixa lite saker här hemma. Drog till morsan vid tolv. Åt lunch med brorsan sen åkte vi och sola/bada i Sjöndal. Underbar väder. Jag satt och läste en skit spännande bok. Va helt inne i den medans A-Lx badade så jag råkade bränna sönder min rygg :( Är helt röd på hela baksidan hahaha ser rolig ut, röd vs vit, sexigt...

Drog till stan vid sex tiden och mötte upp söta Tommy. Vi drog till Mosquito som hölls även i år på Kungsan. Sjukt kul att se alla dessa knasiga? människor. Alla blev så glada och galna? av musiken haha.. Sånt ser man bara i STHLM. Vi mötte upp A och P därborta.. Chillade lite sen drog jag och mötte Tattis, Ellie och Cesar. Vi satte oss på Studio 54 ett tag. Tog hundra år att beställa där..jävla skit hak. Söder ställerna har blivit så dåliga att man vill bara spy! Jag måste börja bojkotta dessa ställen från o med idag.

Nu är jag hemma, ligger i min sköna säng. Tänkte ta och sova för imorgon väntar en hel dag på jobbet. Ha en trevlig helg allihopa, själv kommer jag tillbringa den på kontoret *yuppie* hihi.. God natt på er. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0