HagaParken.

Igår va vi alla i Haga Parken och grillade. Det va sjukt kul att se alla människor man inte sett på länge. Jag drog dit med Jossan som jag inte heller hade sett på år och dar. Superkul och vädret kunde man inte klaga på. Jag hoppas att man fick lite färg iaf. Här kommer lite bilder på folkhavet. Daniels brorsa hade med sig värsta högtalarna så musiken hördes all over the place, och självklart satt alla runt.. Tyckte bara synd om dom som satt en bit bort då dom försökte spela gitarr och sjöng på kumba-ya sånger haha.. Tog ingen bild på dom dock. Men söta va dom!



Jossan förbereder grillen.

Klarblå himmel!





Jag tror dom dansar? haha :P

Sen va vi tvungna att gå...så fick släcka grillen!

Söta Jossan hade med sig manchmellows som vi oxå grillade. Sjukt gott! I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0