Huvudvärk!

Jag har världens huvudvärk och ryggont :( Haft det sens lördags morgon. Jag kunde inte komma på varför jag hade ont, kändes som om jag hade blivit överkörd av en lastbil, kände samma i söndags, igår och idag också. Men det va bara för att i fredags när min kusse tvärnita o jag slog huvudet o axeln i sätet - HA BÄLTE MÄNNISKOR! - Jag brukar inte ha bälte varje gång när jag sitter där bak men där framme är ETT MÅSTE! Hursomhelst jag reagerade inte för jag har slagit i huvudet förr, men ah, juh äldre man blir desto känsligare blir man tydligen. Jag har legat och dragit i sängen hela dagen. Mår bajs, doktorn sa att jag skulle ligga och vila..oo d fett nice väder *GRÅTER* !

Längtar till min semester, hoppas man glömmer smärtan då.. snart så beger vi oss iväg...............hundra timmar kvar haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0