Mysig söndag...

Efter jobbet va jag och handla. Köpte med mig massa gott hem. Tjockisen kom förbi och vi satt och svulla och kolla på söndags film :D Vi såg på I am number four. Den va helt okej. Inget speciellt sådär, men de gick att kolla på iaf hehe.. =)) Jag bakade vaniljbullar också, mumma! Har bara en kvar haha..!?




Ja det här va allt som fanns kvar sen..

Vi drog och tog en promenad .. Jag har ingen aning hur vi kom dit men jag kan tala om för er att vi hamnade vid Hammarby backen. Självklart fick tjockisen snille ide och ville börja klättra upp. Ena sekunden va vi där nere och nästa sekund va vi uppe på bergen bland rådjur haha!!
Tog all evighet att ta sig hem, lovar att vi gick vilde typ tio gånger men vi låtsades som ingenting haha..
Vi tog en "promenad" oja..det va mer en orientering haha..


Vilken stig skulle man ta!?

Aaa joo han va tvungen att springa ifrån mig också haha..


Ensam stog man på toppen!! Im the king of the world.. haha ne driver :D

Jag borde ta och lägga mig nu, ska jobba imorgon. Slutar 8 så det blir en lång dag imorgon.
Min hjärna kommer sluta att fungera redan vid fem så bäst att sova ut..
God Natt på er - Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0