On my own..

Vaknade flera gånger inatt, jag vet inte varför jag aldrig kan sova ifred utan att vakna minst två gånger under natten. Something is bothering me! :(

Jag drog till läkaren för min behandling idag. Idag följde mamma med mig. Kände att jag behövde moralisk stöd. Jag fick tio nålar inproppade i mig. Det va inge kul, men jag känner mig bättre nu. Snart åker man på semester så man slipper oroa sig över allt och bara njuta av det fina vädret, solen, vännerna och familjen. Ska bli skönt!!

Har precis städat och plockat undan alla saker. Ska ta och kolla på Trassel nu och njuta av det goda vattenmelonet sen måste jag ringa ett par samtal och fixa ett par saker. Det är inte lätt att vara ledig, för det känns som om man aldrig är det hehe..

 

Bara ett par timmar kvar sen anländer min baby från L.A!! Ohh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0