Ooooh!

Mina muskler fortsätter att värka. Jag har haft sjukt ont nu i ett par dagar. Känns som om allt är bara tungt, men man får väl kämpa vidare och hålla sig igång. Jag har gått ganska mycket på sistone, tränat och hållt mig igång, kanske darför smärtan vägrar dämpa sig.

Skulle gått på Zumba idag med Kristina, men fick avboka då min läkare avrådde mig från att gå i ett par dagar. Aah sure lycka till, vissa måste jobba. Har vart på sjukan sens tolv idag.. Det va det smärtsammaste behandligen jag gått igenom. Hade några tjockare speciellare nålar i mig idag. Förr två veckor sen när jag va på akupunktur då gjorde det inte så ont eftersom jag vart så van med att ha små nålar lite överallt, jag visste inte att han skulle köra med större nålar idag. Shit jag kunde inte sluta gråta, hemskt va det och det gör fortf ont fast behandligen tog slut fem över tre. Farsan fick komma och hämta mig då jag inte kunnat gå en halv meter. Jag driver inte, ni skulle bara veta vart jag fick nålarna.. En utav nålarna hamnade mellan stortån och tån brevid ni skulle bara vetaa vilken PAAAIN d vart!!

Jag va tvungen att "cheer up" mig själv så satte på en skön rulle. Såg precis klart på den och jag gillade den! =) Vill äta, men kan inte gå till köket då mina ben värker fortf uhh.. Önska att mamma va här.. Nä nu ska jag ta och blunda lite..


Btw, Har ni sett den? :D Haha jag älskade bulldogen. Han va störtskön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0