Tröttast i stan.

Jobbat hela dagen. Som vanligt så va det mycket att göra, man skulle göra allt och lite till... Sjukt jobbigt när det blir så, men vi klarade oss trots många hinder. Är galet trött nu :(

Drog förbi morsan efter jobbet. Lyckades övertala dom att dra ner till badet fast det va lite sent. Mina bröder ville ändå passa på o bada, men det fanns inge vatten i bassängen ännu? Weird.. Min ena brorsa drog hem för han hatar att sola, vi andra stannade kvar. Jag och A lekte runt lite, fotade och filmade galna måsar haha!



Det va dött, men det fanns ett par människor som solade där, resten va utanför o solade, man ba ok!?
Jag svävade iaf på moln, sjukt fint väder. Nu är man hemma, ska ta och fixa mat, duscha sen kolla på D.H.


Hoppas ni haft en dunderbar dag.. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: HANNA

hahah, anar jag beslutspngest? ;)

2011-06-07 @ 20:40:31
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hoppas du får en bra onsdag:D

2011-06-08 @ 10:27:54
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0