Ännu en dag..

Idag när jag kom till jobbet så var det kaos IGEN med alla kvitton.. I'm losing my mind soon.. Jag orkade inte hålla på och rätta felet halv sju på morgonen, vem orkar ens hålla sina ögon öppna då.. haha.. När allt va klart så gick jag och köpte nya dukar till jobbet, rosa och helt underbara. Köpte även med tårtor till kontoret eftersom vår egna Davide fyllde år. Det vart en Janosbananos tårta samt en Sachertårta. Jag gillade Janosbananos tårtan mer då den va flyffig och fylld med bananer och chokladkräm medans Sachertårtan va bara en vanlig chokladtårta, kladdliknande fast hård grej med hallon i.. Njää jag vet inte den va för tung bara.. Tre tuggor räckte, medans jag proppa i mig Janosbananos.. Vilket roligt namn *haha*



Janosbananos (bilden ovan) och Sachertårtan (bilden nedan)



och mina bitar..



Gott som saataaan!!

Efter arbetspasset drog jag till gymmet. Jag tränade i 1½ timme och förlorade 800 kalorier.. Det är knappt en tårtbit men jag är på god väg haha :P
Tog en liten promenad sen så gick jag och dega lite med Al-x.

Nu blir det en film här innan man däckar. Är galet trött så vi ska sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0