Direkt från sjukhuset!

Har suttit och skrivit ett långt inlägg , men allt försvann :( Får göra ett till försök dåra.. Ligger här i "mitt" rum på sjukhuset. Det är supermysigt här. Tog bild ville visa er men det gick inte att lägga upp bilder från mobilen. Mamma gör mig sällskap. Vi sitter och tittar på tv. Tur att man har en tv här annars hade jag dött av tråkighet. Ska nämligen övernatta här (24h) . Mamma ska gå snart så jag blir helt ensam *snyft* Vänner börjar klockan sex också. Får titta på det.

Operationen gick bra :) dom är super snälla här - i like !! Inte alls som dom på privatkliniken i Skärholmen. Jag har fått ngt att dricka samt en god glass !! :)) Det kommer mera hihi. Jag är galeet hungrig och det ända jag tänker på är mat, men jag kan inte äta ngt :( Lerk ringde precis. Dom va i stan och skulle äta, ville kolla om jag skulle me - gääärna!! Men det går inte :( ohh!!!

Solen skinner genom persiennerna, skönt att det är varmt ute , synd bara att man inte kan njuta av det idag .. Ville visa er bilden jag tog men men.. Enjoy the day.. Ps. Min lillebrorsa kom nyss oxå . Vilken fin överraskning :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0