.......

Ligger i sängen, har världens huvudvärk. Jorden snurrar galet snabbt, men mitt huvud snurrar snabbare. Jag mår så illa? Min hals är svullen, jag kan knappt andas då min näsa är täpp uhh! WHYY!? Jag måste hålla mig inne i två dagar så jag blir frisk för sen har jag semester och jag orkar verkligen inte ligga hemma och va sjuk då. Har så mycket att göra, så mycket jag måste hinna med :(

Såg ni månen igår? Visst va den vacker. Guud va stor den va!! Men vacker somsagt.. =) Mamma kommer förbi snart med soppa, hihi!! Sen blire väl att fortsätta ligga i sängen hela dagen. Kanske se nån rulle lr ngt.. om man orkar, för just nu känns det som om jag blivit påkörd av en lastbil. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0