...

Jag vart rastlös tidigare idag och drog och sola. Jag som tänkte ta och bli lite brun men ack så fel jag hade. Solariet gick sönder efter knappt 10 min :( Fick ringa och felanmäla den, hon sa att jag skulle få sol-tid gratis, men vi får se med den saken. Det hände förra året också, och då såg jag varken några pengar lr sol.tid som hon lovat.. Fast dom precis bytt ut nya solariesängar :S Hursomhelst så va det skönt att gå ut fast det va kallt.. Tog en promenad till Kärrtorp sen hem till mamma. Satt och snacka lite. Dom visade mig lite saker dom köpt och berättade om brorsans konsert idag. Dogge va där, och självklart skulle morsan snacka lite med honom *asg*sen började farsan prata med han.. Man tänker vad har mina päron gemensamt med Dogge Doggelito haha..?? Tydligen va han hur trevlig som helst, och även farsan digga honom. Min farsa har svårt att fatta tycke om nån men Dogge klarade sig :P

Jag visar sen boken min lillebrorsa fick av han.. Sitter nämligen och kollar på National Treasure på kanal 4. I love that movie.

Har suttit och snackat lite med min älskling.. *saknar* Två månader kvar!! Och tidigare pratade jag med söta NatiLati.. Vi satt och spela några spel. Dagens underhållning :D That was fun..

Jag skriver senare nu börjar filmen.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0