Friday it is..

Woho its friday.. men för mig är den strax över. Jag ska ta och lägga mig snart då jag måste vakna galet tidigt imorgon bitti och fyra dagar framöver.. =( *BUHU*

Vaknade tidigt imorse. Mötte upp Emilia på söder, drog och fika på Fotöljen. Efter vår trevliga fikastund drog vi hem till henne ett tag, därefter drog jag och träna på SATS.. Efteråt tog jag en runda i Ringen. Handlade lite sedan begav jag mig till moder min.. Tog det lite lungt med henne, käkade osv, sen tog jag en promenad hem i dagens underbaraste väder..eller inte. FYFAAN FÖR SNÖN! Att den är tillbaka IGEN.. USCH???!!!! HATAR SNÖÖÖ!

Tog världens längsta bad idag, såg ut som ett russin när jag kom ut, helt skrynklig sådär hahaha.. Nu är jag återställd :P Dags att sova.. God Natt - Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0