Fullspäckad dag!

Imorse drog vi allihopa till Skärholmen. Jag handlade massor med saker trots att jag hade begränsat med tid. Skulle nämligen vara i stan klockan tre och möta Walle. Efter att jag mötte upp honom drog vi till donken och åt vår efterlängtade McFlurry Oreo.. Gud så gott det va!



Efter vår lilla glass-fika så drog vi till H&M. Jag köpte ett par svarta loafers och kollade runt lite.
Därefter drog jag till Atlantis. Va tvungen att snacka med dom då min madrass blivit förstörd!
Guuuuuuuuuuuuuud va jag är ledsen!
Min vackra underbara hundratusenmiljonerkronors madrass!! :(

Efter vår lilla träff drog jag och köpte ett par svarta stövlar!
Det är alltid bra att ha gummistövlar.
Vi bor trots allt i Sverige och som vi vet så går det inte att lita på svensk väder!

................................

Part 2 of this day!
............................

Jag mötte upp min kusin som jag inte träffat på 27 år.
Jag hittade han på FB, haha vilken tur att FB finns da!
Det va spännande, men samtidigt skit kul.
Jag är glad att jag hitta han! =)

Skulle möta ett par andra kompisar, men jag va helt slut så det fick bli en annan dag.

Nu sitter jag och pratar med söta Natti så jag får blogga lite mer sen! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0