Lördag - full rulle!

Klockan är snart tio och jag har fortf inte lagt mig. Jag har vart vaken hela dagen känns det som. Full rulle idag me. Jobbade hela morgonen, drog och käka med Katz på Cafe Albert en stund, sedan begav jag mig till Östberga. Chillade med Maggisen och Kristina. Fikade och åt massa goda pannkakor. Nu är jag hemma, ska ta mig ett bad, och somna direkt - i hope. Jobbar imorgon så måste hålla ut annars lär jag väl somna på jobbet..

Hoppas det finns tårta kvar på jobbet så man kan få äta :D Vår kära kollega ska nämligen sluta så det va dags för ännu en tårta, och förrigår fyllde nån år så det va tårta då me.. Tårtor varje dag.. sen undrar man varför man aldrig går ner i vikt haha. Näää det får va slut på tårtätande ett tag framöver.. =/ Man vill juh inte se ut som miss Piggy...

Nää nu är det dags att sluta blogga för idag..  Natti natt sötisar!



- Hot hot hot -

Undrar vem har påminner om.. Vet ni ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0