Stress...

OMG! Ni anar inte vad som hände mig idag.. För första gången i mitt liv så försov jag mig till jobbet. DET HÄNDE BARA INTE? Kaos!! Jag skulle öppna halv sju, tror ni inte jag vaknade fem över halv sju.. Fick ringa mamma och be farsan köra mig DIREKT till jobbet! STRESS!

Jag kom fram vid sju, men vissa kom inte förrns kvart i åtta så kunde ändå inte öppna utan dom.. Aja allt löste sig till slut...... Tills det va kaos i butiken.. Ännu engång STRESS.. Det känns som om det varit kaos hela veckan, men det är bara för det är massa nya och vi som jobbar där en längre tid måste göra vår jobb samt hjälpa dom - fett stressigt.. Anyways, jag drog ifrån jobbet tjugo i fyra fast jag egentligen skulle sluta två.. Lika bra och stanna när man endå försovit sig i 30 min...

Sjukaste idag, jag snackade med en kund idag via telefon. Mitt i alla ärende, så får man höra "har du facebook..?"
Haha och mitt roliga svar - vad är det för dum fråga, klart jag har.. Vem har inte det?
Kunden: Kan jag få den?
Jag: Nej? Haha driver du?
Han: Nej? Okej, jag hittar dig själv eftersom du inte säger vad du heter där.
Jag: Lycka till!! *asg*
Han: Vad sa du att du hette nu igen?
Jag: HAHA Driver du?? Mitt i allt?? HAHAHA Hejdå.

Jag kunde inte låta bli och garva. Han måste ha trott att jag vart galen lr ngt.. Vilka människor det finns, helt oblyga.. Dom raggar även när dom håller på med viktiga business.

Efter jobbet drog jag förbi Emil och hälsa på en snabbis. Va helt död, men eftersom han inte va där igår och jag ändå va vid hans jobb, varför inte gå dit o säga helluuu.. Han försökte göda mig haha, tog med mig hem mat ifrån han. Sjukt gott!



Va fint såsen skimrar.. Man kan tro att det är guld-sås! *ASG*

Påväg hem stog en man vid tuben och drog i folk och bad om pengar. Är det världens undergång nu också? Ska dom börja dra i oss också och be om pengar? Damn!

När jag väl kommit hem, satt jag och kolla lite på tv, surfade, sen slog dig mig att jag måste åka till stan och köpa en grej.. Ni får se vad jag köpte i inlägget efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0