This day..

This day is almost over... Jag känner mig fortfarande yr och illamåenden vägrar försvinna, men huvudvärket har svalnat. Har dock fortfarande ont , men förhoppningsvis är den borta imorgon. Jobbigt att ha huvudvärk i flera dagar i streck nu :( Halsen mår fortf kasst!

Jag vaknade tidigt imorse, låg i sängen och dega. Försökte piggna till, men när man är sjuker så går det lite långsamt. Kollade klart på filmen "Allt om min buske" Sjuk film.. Gick upp o duschade och fixade mig.. Mina päron kom och plocka upp mig sen drog vi till S:t Capio sjukhus. Dom gjorde en halv undersökning idag, ska tbx dit nästa vecka och göra resterande av min undersökning =) Jag gillade verkligen min läkare. Han va gammal, men han förstog exakt vad jag går igenom och förhoppningsvis kommer han hjälpa mig med min smärta, så den dämpas så jag kan återgå till min träning som förrut. *woho* The time will tell..

Efter läkaren drog jag och Kristina på en liten promenad i närheten.. Jag va tvungen att äta innan jag svimma så det blev en hälsotallrik. Yummie!


Gott va?

Vi åkte och hämtade hennes dotter. Påvägen dit köpte vi massor av klubbor! Jag älskar klubbor!



Dessa va kvar när jag kom hem..



Yummie yummie!



Haha - ja, jag har rosa och lila läppstift!

Jag hade tråkigt! :P

Har precis kollat klart på Desperate H. och mitt huvudvärk har börjat komma tbx så ska ta och lägga mig..

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0