Today..

Idag har jag suttit och kollat på tv, softat vid datorn.. Såg även en film (Hard Breakers).. Den va sisådär, weird faktist hehe..

Ska ta och duscha snart sen kolla lite på plastikkirurgerna sen lägga mig för imorgon ska jag tbx till jobbet :D

Ja juste, jag har nyheter... Dom ringde mig idag från sjukhuset. En riktig sjukhus och bokade tid för min operation. Inte som den där psykos privat kliniken som jag va på innan.. Hursomhelst, så ska jag opereras på torsdag.. Jaa redan nu på torsdag. Jag är super nervör :( Dom sa att jag behövde övernatta där också.. Jag har aldrig övernattat på ett sjukhus i hela mitt liv... det kan inte vara kul :( men men... Får hålla tummarna att det finns tv där :D

Nää dags för mig att sluta blogga, äta mina körsbär ( va tvungen att köpa en till burk, dom är otroligt goda) och njuta av denna kväll.. God natt på er!!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0