Vår vår vår <3

Idag känns det äntligen som vår! Solen skinner förfullt och det är PLUS FEM grader.. WOHO!?

Sov knappt två timmar inatt, jag vet inte vad det är med mig och mina sömnproblem :( Har jobbat klart för idag. Drog till Panda med Marian efter jobbet, satt och snacka lite sen så fortsatte jag mot stan. Tänkte köpa hårfärg men hittade inte just den där färgen jag behövde där, så är hos mamma nu. Väntar på att dom ska komma hem så att dom kan köra mig till affären. Orkar inte gå, känner mig helt lat haha. Dessutom har jag tjockjackan på mig och det är sååååå varmt, tänkte skippa den då jag får skjuss...

Ska man färga håret idag eller imon är min fråga.. Orkar jag verkligen göra det idag? Hmm.. Är juh så himla trött, längtar redan till min säng och klockan är bara  fem =/ aja.. nää nu ska jag ta och försöka få tag på dom.. skriver senare.. - XxX -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0