Gårdagens händelse!

Jag har inte hunnit eller orkat blogga för jag har varit astrött.. Har jobbat mycket, och idag skulle jag upp kvart i fem igen och åka o jobba.. Jag sov inget inatt.. Det hände ngt igår så har fått stå ute med polisen till kvart över två inatt. Min mammas cykel blev nämligen stulen av en idiot som bor i huset mittemot. Hur smart är det att sno "grannens" cykel. Jävla pappskalle, hoppas du bryter benet när du cyklar på den. Tyvärr för hans del så är det en dammodell.. så jag förmodar att han kommer ge bort den, sälja eller ev. kasta den. Jag kommer inte bara kapa av hans ben när jag ser han, kommer toffla han på plats. Satans fattilapp - din perkelee!

 

Polisen kunde inte göra mycket då dom inte hade nycklar till cykelförrådet, där han gömde cykeln, men jag träffade iaf trevliga polismän o kvinnor igår =) Tack för att ni kom för att hjälpa oss hihi.. =))

 

Idag mötte jag upp C efter en lång tid. Vi hade inte setts på flera månader så vi tyckte att det va dags för en liten update. Vi drog till John C. Det va super trevligt, gillar dock inte deras fika så mycket. Maten är för övrigt god.

 

Imorgon ska jag och Kristina gå och träna. Måste återuppta träningen igen, har vart sjuk och opererad så har fått avvakta ett par veckor. Försökte träna lite, men det gick inge bra, men nu så.. Jag ska till läkaren efteråt kom jag på. Dom ska kolla så allt är okej i halsen efter operationen, sen får dom kolla mitt öra.. Den har inte slutat värka sens jag opererade mig. KONSTIGT!?!?

 

Nu ska jag ta och kolla på film sen gå sova. Har nämligen inte hunnit kolla på nån film dessa dagar fast jag sagt att jag ska kolla. Har gjort annat sen så har jag hunnit däcka innan filmen börjat såå ah.. sen blir det sovdags..

 

..God Natt Ppl.. Puss på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0