Heeej..

Snart är det sovdags, men först ska jag berätta lite om min dag.. Jag skulle åka och byta mina skor till ett storlek större, men jag försov mig. Jag vaknade nämligen halv ett. Drog till Adidas vid två och köpte massor med grejjer idag me. Dom flesta sakerna va till andra fast det vart en Adidas tröja för mig med med MILAN färger. I just love it. Svarta fin mjukisbyxor och en träningströja som är sjukt fin, i neonorange färg. Haha ännu en neonfärg ;)

Sen drog vi mot stan och bytte mina skor, därefter åkte vi till mamma och dega där. Jag satt och spela biljard med Alex sen va jag tvungen att åka hem och storstäda och sortera alla mina kläder som jag hade i tvättpåsarna samt alla påsar med nya kläder. Palla att dom ska bli skrynkliga redan nu! =/

Dom visade Fenomen nyss på tv. Förra veckan skulle en av gubbarna i juryn gissa vilken land som skulle vinna Eurovision denna år. Tror ni han gissade rätt? ..................................... Jajamensan!! Han visste redan då vem som skulle vinna. Sjukt asså! Men jag vet inte om jag kan tro på sånna konstigheter. Dom kanske har manipulerat allt, men man vet juh aldrig. För jag tänkte "Om han ändå vet allt, varför vinner han aldrig på te.x lotto lr stryktipset daa :P"

Jag ska ta och bada nu, äta äppelpaj sen sova. En tuff och lång vecka väntar denna gång. Wish me gooood luck!!


Jag känner mig lika tjocks och trött just nu som dessa två sötisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0