Home at last!

Shit vilken lång dag det har varit. Jag har spenderat hela dagen på söder. Ggrymt fint väder vi hade idag, det blåste lite men det gör inget. Jag vaknade elva, drog till Sats och tränade hårt i typ två timmar.

Efteråt drog jag till Beyond Retro. Tänkte bara checka läget lite och gissa vad!! Jag hittade den där snygga "turbanen" som jag velat ha samt den ryska halsduken där. Det gällde att handla snabbt så jag kapa hem dessa två underbara plagg. Det fanns otroligt mkt grejjer där så man vet inte vart man ska titta först. Jag försökte verkligen ge det en chans, men som sagt. Jag är rookie när det gäller att vintage shoppa. Här är iaf bild på vad jag köpte där..



Huller o Buller eller??



Jag tycker att det är "2 much going on" här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0