Home Sweeet Home..

Shit, jag fick ingen sömn inatt. Jag sov i 1½ timme :S katastrof!! Jag har en sånn fruktansvärt huvudvärk, men jag hoppas att den går över nu när jag tagit alvedon.

Ikväll är det dags för Eurovision S.C. no 2. Jag hoppas på att denna semifinal är bättre än den första, då den sög ordentligt. Ikväll kommer vi se förrutom Eric Saade även Diva Internationale. Hon är så tung! =) Tyvärr är inte denna låt lika bra som hennes första, men den duger väl, bättre än många andra.

Idag har jag jobbat med Mia, sen kom även Tanja. Vi satt och prata och gjorde lite arbete. Jag hade även lönesamtal med R. Det gick helt okej tyckte jag.. eller!? *hmm* Ja, vi får väl se..

Efter jobbet drog jag och letade efter skor till min kusin, men jag hittade dock inte sånna som hon ville ha :( Får väl kolla lite till en annan dag då jag har lite mera tid.

Jag mötte upp mina kära arbetskollegor och drog på AFW på T.G Fridays i Kungsträdgården. Vi skulle träffa Elenora. Hon har nämligen flyttat till Australien och har det hur bra som helst där borta. Hon ska även få en bebbe ohh.. Vill oxå *har typ fått bebisfeber som resten av världen*!!

Det va supermysigt där, hade gärna velat stanna längre, men jag va tvungen att gå hem då jag sov endast 1½ timme som sagt, sen ska jag även upp imorgon och jobba hela dagen. Slutar halv tio sen blir det väl utgång, OM man överlever arbetsdagen. Jag brukar inte ha några krafter kvar när jag slutar så sent haha.. men men..

Jag ska ta och fixa lite mat nu, och vila så jag orkar hålla mig uppe inför E.S.C. men vi hörs lite senare sötisar.. Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0