Internet!?

Fan va jag är irriterad. Mitt internet slutade funka igår. Jag trodde att den skulle gå igång när jag väl satte på datorn. Jag drog till morsan efter jobbet, sov lite, sen drog vi till stan en snabbis innan dom stängde. Vi handlade lite. Hursomhelst, när jag kom hem och skulle betala mina räkningar så funkade inte skitet fortf :@ Fan va lack jag va, så jag ringde Bredband 2 OCH BAD OM HJÄLP!!! För jag va tvungen att betala mina räkningar IDAG!! Snubben jag snacka med va den otrevligaste jag stött på, shit människan har du mens eller? Vafan är det för folk vissa anställer egentligen?? =/ När jag hade BBB så hjälptes dom åt sjukt mycket. Oavsett om det va nån störning från deras sida eller byggnadens fel eller mitt fel... Dom va ytterst tacksamma. Snubben från BB va fan störd. Såhär lät han "nej jag ser inte vad det är för fel, lös det själv eller ring nån annan och be om hjälp" Asså?? Hahaha.. seriöst GÅ HÄNG DIG! Jag ringde juh dig? Ärthjärna!!

Hur fan ska jag fixa det själv? Såhär ser det ut i mitt skåp...Och jag fattar NOLL!!!! Anyways, jag löste det tillslut och jag kan säga att det va verkligen inte TACK vore den där idioten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0