Jag säger bara WOOOW!!

Home sweet home! :) Vaknade tidigt på morgonen. Va i stan med Jacke. Hjälpte han handla kläder sen drog vi till WoK House och käka. Va med mina päron och brorsan i haninge också och shoppa .. Har äve vart ute med tjejorna och Daniel. Först va jag och Tatjana på Snaps, sen mötte vi upp Paulina och drog på bio. Såg Fast Five! Fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va bra den va!! Jag ska gå kolla på den igen. Tatjana hade redan sett den en gång. Den är sjukt grym, som alla andra delarna. JAG VILL BARA SÄGA ATT NI FÅR INTE GÅ NÄR DEN SLUTAR! Det kommer komma ngt efter filmen som är väldigt viktigt... jag kan ba ge er en ledtråd...det kommer en till film! :D Efter bion drog vi till 54. Vi mötte upp Danne där. Satt och drack och larva oss. Träffa på Jacke där haha.. Nu är jag hemma, ska ta och bada sen lägga mig i sängen och sova!! Ska bli såååå skönt ... mmmmm *drömmer mig bort*


Jag drägglade under hela filmen, fyfan va dom va heta! <3 usch! haha :D Hot stuff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0