Kan man vara mer död!?

Jo det kan man haha! Jag är helt slut, kan knappt röra en muskel nu! Har vart på språng hela dagen idag. Från jobbet, ut på ärende med Jonas. Shoppa lite, fixa o trixa. Mötte upp Kristina efter jobbet. Vi drog till Bagis och hämtade hennes sötis, sen drog vi till parken och lekte. Jag smutsade ner min vita tröja lite på sidan sådär :'( faaan va irriterande. Hatar smuts!!!!!!!!
Nu är jag hemma, tänkte ta och kolla på film sen sova. Imorgon blir det bio *wopp wopp* Hoppas ni haft en bra dag!! Puss på er!!

Ps. vet att jag varit dålig på att lägga in bilder osv, men jag jobbar galet mkt, hinner inte med allt just nu...ni får ursäkta röran :P Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0