Mors dag!

Idag va jag hos mamma och firade henne med lite tårta och presenter. Jag hade köpt ett par skor till henne samt byxor. Hon vart superglad :D

Senare på dagen drog jag till Skärholmen. Köpte ett par nya skor *yuppie* like i need more, men dom här va supersöta! Drog senare till Henokio. Vi gick och handla mat medans vi väntade på Elhem. Hon lagade världens godaste kycklinggryta till oss med ris, mmm smarrigt! Kommer inte ihåg va den hette då den hette ngt på eritreanska hehe.. Men supergott var det! Vi satte igång den nya filmen Limitless. Shit va jag hade längtat att se den, men hann dock inte se hela. Vilken tur att jag också har den på min dator. Ska ta och fortsätta kolla på resten sen sova. Ska nämligen upp kvart i fem imorgon =/ Hoppas ni haft en trevlig söndag! God natt sötnosar! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0